Aktywna i warsztatowa formuła szkoleń ESSENTIS gwarantuje uczestnikom zdobycie konkretnych umiejętności. W trakcie szkoleń uczestnicy rozwiązują zadania praktyczne i problemowe.
Program zajęć i prezentowane case studies dopasowywane są do potrzeb i poziomu grupy. Niektóre grupy szkoleń podzielone są na poziomy, aby uczestnicy o różnym doświadczeniu i wiedzy mogli wybrać właściwy dla siebie stopień zaawansowania.
Stosujemy następujące metody szkoleniowe ułatwiające przyswojenie wiedzy:
- analizy case studies
- gry symulacyjne
- learning by doing (analiza wskaźników wygenerowanych w grze strategicznej)
- zadania kalkulacyjne
- wideo-treningi
- dyskusje i rozwiązywanie zadań w grupach
- prezentacje multimedialne
- mind mapping
Mała liczebność grup (7-15 osób) umożliwia aktywny udział
w szkoleniu i sprzyja wymianie doświadczeń. Każdy uczestnik ma możliwość zadawania pytań i poruszania problemów, z którymi styka się w codziennej pracy w swojej firmie. Materiały przekazywane uczestnikom zawierają pełną prezentację szkoleniową w wersji drukowanej i elektronicznej, ćwiczenia pomocne w codziennej praktyce oraz związane z tematem szkolenia publikacje z „Marketingu w Praktyce”, a także aktualny numer miesięcznika.
Autorskie programy szkoleniowe ESSENTIS tworzone są w oparciu o:
- badania własne potrzeb klientów
- monitoring rynku i publikacji fachowych
- najnowszą wiedzę ekspercką i doświadczenie zawodowe kadry trenerskiej.
ESSENTIS jest marką zbudowaną na ponad 12-letnim dorobku cenionego w branży marketingowej miesięcznika „Marketing
w Praktyce” i na bieżąco z nim współpracuje.
Udział w szkoleniach jest potwierdzony imiennym certyfikatem wystawianym przez ESSENTIS oraz miesięcznik „Marketing w Praktyce”, który jest merytorycznym patronem programów szkoleniowych.
Więcej informacji na naszej stronie Internetowej